Перелік орієнтовних заходів щодо планування роботи з обдарованими дітьми
03.03.2016, 19:55
Перелік орієнтовних заходів щодо планування роботи з обдарованими дітьми
Створити інформаційні банки даних "Обдарованість".
Взяти участь в обласному конкурсі авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей.
Розробити систему адресної підтримки обдарованих дітей, які є переможцями всеукраїнських олімпіад, конкурсів, турнірів.
Систематизація матеріалів періодичних видань з проблеми дитячої обдарованості.
Проведення проблемних та навчальних семінарів з метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.
Удосконалення структури учнівських наукових товариств.
Організація відкритого захисту власних проектів із організації роботи з обдарованими дітьми
Проведення учнівських науково-практичних конференції, конкурсів.
Організація і проведення предметних олімпіад.
Розробка авторських програм спецкурсів у системі факультативних занять із врахуванням індивідуальних здібностей обдарованих дітей.
Формування груп для сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі.
Підготовка до друку методичних вказівок, розроблених вчителями, які працюють з обдарованими дітьми в системі факультативних занять.
Організація і проведення творчих звітів за результатами роботи факультативів, предметних гуртків, студій.
Введення нових розвивальних курсів.
Здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей.
Організація постійно діючого семінару для класних керівників "Обдаровані діти в умовах масової школи" із залученням лікаря, психолога, спеціалістів управління освіти.
Забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, республіканських конкурсах різного напряму.
Удосконалення діяльності шкільного театру.
Розробка системи діагностики рівня професійної компетенції вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
Розробка системи стимулювання вчителів, які працюють з обдарованими дітьми.
Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам обдарованих дітей.
Організація роботи з виявлення професійних нахилів обдарованих дітей - учнів 9-их класів.
Обговорення проблем організації роботи з обдарованими дітьми і визначення подальших перспектив на педраді (засіданні науково-методичної ради, засіданнях методичних об'єднань.
Розробка пам'яток. алгоритмів для обдарованих дітей, методик самостійної дослідницької діяльності.
Створення в навчальних кабінетах картотеки матеріалів підвищеного рівня складності.
Оформлення стенду "Організація роботи з обдарованими дітьми":
· психолого-педагогічні основи змісту роботи з обдарованими дітьми; · що таке обдарованість; · інформаційний бюлетень про новинки психолого-педагогічної літератури з даної проблеми; · перспективи роботи з обдарованими дітьми.
Організація творчих звітів учителів, які працюють з обдарованими дітьми за напрямами: