Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 18:00

Сайт вчителя початкових класів Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ступенів Білійчук Анастасії Іллівни

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація про мене та мій сайт

1. Прізвище, ім’я, по батькові        
Білійчук Анастасія Іллівна

2.  Дата народження                                                                                     
14 листопада 1984 року
3. Домашня адреса з поштовим індексом         
60427 Чернівецька область, Глибоцький район,
село Кам’янка, вулиця Гагаріна, 28
4. Мобільний телефон

0968110215
5. Електронна пошта
nastya_biliychyk@ukr.net
6. Освіта (найменування вищого навчального закладу , рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
Вища (Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича; 2007 рік «Екологія та охорона навколишнього середовища» кваліфікація магістр екології; 2011 рік «Початкове навчання», кваліфікація організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, вчителя українознавства в початковій школі)
7. Стаж роботи
Загальний: 12 років
Педагогічний: 8 років

8. Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кам'янської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області
373431481

kamschool09@rambler.ru; kamschool@i.ua
9. Посада
Вчитель початкових класів
10. Кваліфікаційна категорія
І категорія
11. Проблема, над якою працюю
"Впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та читання.
                                                                                                   
                                                      Мій автопортрет "Я - педагог і особистість"

   Я працюю в Кам'янській ЗОШ І-ІІІ ступенів вчителем початкових класів. Стаж роботи - 8 років.
   З перших днів я поставила собі за мету створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває  власний успіх, свою інтелектуальну досконалість і обрала такі основні заповіді:
  • Люби дитину !
  • Вір у дитину!
  • Знай дитину!
  • Поважай дитину!
  • Розумій дитину!
  Саме ці заповіді найточніше відображають моє педагогічне кредо.
Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Учитель, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Традиційне навчання з його авторитаризмом, орієнтацією на середнього учня, перевагою репродуктивної діяльності над пошуковою не відповідає вимогам часу. Тому настала необхідність переходу від «передачі знань» до «навчання вчитися», «навчати жити». Сучасному учневі не так треба подати тему, як навчити осмислювати її, а він вже потім шукатиме інформацію, яка допоможе реалізувати проблему. Отож повернути учням інтерес до шкільних предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання учитися спонукало мене до пошуків. На мою думку, сприяти вирішенню поставлених перед освітою завдань мають інтерактивні технології навчання. Саме цим обумовлюється актуальність представленого досвіду.
   Новизна досвіду полягає в оригінальному використанні інноваційних технологій (інтерактивного навчання, методу проектів, проблемного навчання, колективного взаємонавчання, ІКТ, елементів дослідницької роботи) у вивченні української мови та читання,а також інших дисциплін початкової школи.
  Реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності (в системі «учитель - учень», «учень - учень»).
  Технологія досвіду містить у собі  арсенал різнонаправлених форм, методів традиційної та інноваційної діяльності вчителя та учнів на уроці і в позаурочний час. Особливо цінним є творчий підхід  до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу.
  Моє педагогічне кредо  повністю відображає глибинну суть підходів  до організації  педагогічної діяльності. Залучаючи до процесу навчання усіх учнів класу,  урок будується на основі діалогу, забезпечуючи тим самим простір для осмислення школярами не тільки свого, але й чужого досвіду, надаю можливість учневі самому моделювати ситуацію в нових умовах; продуктивні творчі суперечки приводять учнів не тільки до адекватного розуміння суті художнього твору, але й мають колосальний виховний ефект, роблять кожного учасника занять активним шукачем шляхів і засобів вирішення тієї чи іншої проблеми.
  На всіх етапах уроку  використовую інтерактивні методики, які  поєдную з традиційними (особливо на першому етапі запровадження інновацій) для забезпечення «зони психологічного комфорту» , а також для запобігання зниження уваги протягом уроку, недопущення зниження інтересу до навчального матеріалу, для подолання дискомфорту через недосконале володіння інструментарієм інтерактивного навчання та враховуючи рівень навчальної підготовки учнів.
  Роботу в парах, у малих групах, використання інтерактивних прийомів «Коло ідей», «Акваріум», «Асоціація», «Мікрофон», «Навчаючи - навчаюсь», «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», «Ажурна пилка», різних варіантів дискусійного навчання (дискусія, диспут, дебати) та вправ «Відстрочена увага», «Лови помилку», «Передай м'ячик», «Свої приклади», «Дружня порада», «Створи символ»  поєдную  з традиційними формами роботи та з творчою діяльністю нестандартного спрямування: сенкан, «виступ у суді», інтерв'ю з письменником чи героєм,  вернісаж ілюстрацій до твору, вернісаж ідей, рольова гра, літературна гра та ін.
  Алгоритм інтерактивного навчання передбачає використання таких активних методів навчання як аналіз конкретних ситуацій, уведення в досліджувану проблему, визначення задачі, групова робота над ситуацією, групова дискусія, підсумкова бесіда, рефлексія. Вважаю  важливим поступове введення елементів інтерактивного навчання (як і будь-якої інновації), скрупульозне вивчення інструментарію як учителем, так і учнем, адже невпевненість чи невірна установка на початку роботи у такій ситуації не дасть бажаного результату та призведе до марного витрачання робочого часу на уроці.
  Одним із важливих видів діяльності, вважаю проблемне навчання, яке активізує самостійну роботу учнів та веде до ґрунтовного засвоєння і закріплення наукових знань, розвиває творче мислення, здатність до самостійного вирішення поставленого завдання. Тому елементи такого навчання застосовую на окремих етапах вивчення програмового матеріалу та на відповідних етапах уроку. Це: постановка проблемного завдання на початку вивчення розділу (теми) та повернення до його вирішення на підсумкових уроках; формулювання проблемного питання на початку уроку (найчастіше - в епіграфі) з подальшим його розв'язанням на підсумковому етапі.
 Процес інформатизації суспільства зумовлює й інформатизацію освіти: використання нових інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічної мети навчання і виховання. Готуючи уроки з використанням комп'ютерних технологій,  ставлю перед собою завдання підвищити їх ефективність, створити умови для високоякісного засвоєння навчального матеріалу, розвивати інтелектуальні, творчі здібності учня, виховувати гармонійну особистість, готувати учнів до життя у розвиненому інформаційному середовищі. Завдяки мультимедіа (презентацій, добору ілюстрацій, використання кіно- чи відеофрагментів) навіть сухий теоретичний матеріал оживає, стає цікавим, наочним.
   Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в такій сім’ї,але я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Почуваюся надзвичайно щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко, але я впевнена, що результат вартий усіх зусиль!
  Я переконана, що вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення, а учень – не чаша, яку потрібно заповнити, а смолоскип – який потрібно запалити!



 
                                                       "Безумство  - діяти по-старому 
                                              і чекати на нові результати"
                                                                             А. Енштейн

 Я вважаю, що сучасний вчитель повинен тримати руку
на пульсі часу.
Саме тому у мене виникла ідея створення
сайту. Адже саме так творча особистість має змогу
поділитися своїми доробками і , натомість, одержати
цікаві відгуки, корисні поради, пропозиції та настанови.

      Тож давайте працювати разом і впевнено
                  крокувати країною знань!
                             
           Успіхів Вам, шановні відвідувачі !
Вхід на сайт

Пошук
Цікаві вислови
Календар
tКалендар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
uCoz