Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 16:08

Сайт вчителя початкових класів Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ступенів Білійчук Анастасії Іллівни

Категорії розділу
Розклад уроків [2]
Домашні завдання [4]
Це треба знати [7]
Підручники [0]
Тренажери [19]
Математична скарбничка [3]
Вивчаємо рідну мову [4]
Читальня [5]
Готуємось до контрольних робіт [1]
Цікавинки [2]
Повчальні фільми [6]
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Життя мого класу

Розклад дзвінків

І урок - 8.30 - 9.15

Перерва 10 хв

ІІ урок - 9.25 - 10.10

Перерва 10 хв

ІІІ урок - 10.20 - 11.05

Перерва 30 хв

ІV урок - 11.35 - 12.20

Перерва 10 хв

V урок - 12.30 - 13.15

Перерва 10 хв

VІ урок 13.25 - 14.10

Категорія: Розклад уроків | Переглядів: 282 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 19.01.2017 | Коментарі (0)

Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у загальноосвітніх закладах України

1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

1.1 Учні приходять до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чисті охайні, у шкільній формі. При собі повинні мати змінне взуття. У школі дотримуються правил ввічливості, знімають в гардеробі верхній одяг, змінюють взуття і прямують до місця проведення уроку.
1.2 Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3 Не дозволяється без дозволу вчителів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен надати класному керівнику довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4 Учень до школи приносить необхідні навчальні прилади: книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5 Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6 Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
1.7 Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

2. ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ

2.1. Коли вчитель заходить у клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на привітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, які не стосуються уроку. Учбовий час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно надати свій щоденник. Будь-які записи в щоденниках повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику. 
2.3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.
2.4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право залишити клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ

3.1. До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.
3.2. Під час перерви учні зобов’язані: 
- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; 
- вийти з класу; 
- рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; 
- підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; 
- допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку; 
- у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволу сісти на місце.
3.3. Під час перерв учням забороняється: 
- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор; 
- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; 
- вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; 
- палити в будівлі і на території школи.
3.4. Після закінчення занять учень повинен: отримати одяг з гардеробу, охайно вдягнутися і залишити школу, дотримуючись правил ввічливості.
3.5. Черговий по класу: 
- знаходиться в класі під час перерви та забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення; 
- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку; 
- стежить і підтримує відповідні санітарні умови.
3.6. Учні, знаходячись в їдальні: 
- підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні; 
- дотримуються черги при купівлі їжі; 
- проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв; 
- вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні; 
- прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

4. КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ 

4.1. Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.
4.2. Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.
4.3. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або позакласних заходів без дозволу працівників школи.
 
Категорія: Це треба знати | Переглядів: 427 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 08.01.2017 | Коментарі (0)

https://Як підготуватися до контрольної роботи?
 
Категорія: Готуємось до контрольних робіт | Переглядів: 298 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 20.12.2016 | Коментарі (0)

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

Рекомендації психолога учням
 
1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.
4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.
7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.
8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.
9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав.
10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначи­ти, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
11. Прибери зі столу все зайве - те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.
12. Між уроками роби перерви.
13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.
15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або про кого) йдеться в цьому тексті тощо.
16. Шукай зв'язок кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове з уже відомим. Стеж за тим, щоб це були не випадкові, зовнішні зв'язки, а головні зв'язки за змістом.
17. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів.
18. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.
19. Готуючись до усних уроків, викорис­товуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал. До них необхідно звертатися, відповідаючи на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями, тим вищою буде оцінка.
20. Спробуй у підготовці усних завдань використовувати метод «5 П», розроблений американськими психологами1. За даними психологів США, такий метод дає змогу зосере­дити увагу на найважливішому в тексті й сприяє кращому його запам'ятовуванню.
21. Складай план усної відповіді.
22. Перевіряй себе.

Пам'ятай
Ми найкраще запам'ятовуємо:
• те, чим постійно користуємося;
• те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії);
• те, що нам потрібно;
• те, що ми можемо пов'язати з іншими нашими знаннями й уміннями;
• те, що пов'язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними).
Метод ключових слів
Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці.

Ключове слово має сприяти відтворенню відповідного абзацу. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац.
  • Читаючи абзац, вибери для нього одне-два ключових слова. Після вибору ключових слів запиши їх у тій послідовності, яка потрібна для виконання завдання.
До кожного ключового слова постав запитан­ня, що дасть змогу зрозуміти, як воно пов'язане з відповідним розділом тексту. Обміркуй і спробуй зрозуміти цей взаємозв'язок.
  • З'єднай два сусідніх ключових слова за допо­могою запитань.
Після поєднання кожного ключового слова зі своїм розділом тексту і з наступним ключовим словом утвориться ланцюжок. Запиши цей ланцюжок  і спробуй його вивчити . Перекажи текст спираючись на цей ланцюжок.
Метод 5-П
1-П  - Переглянь текст швидко.
2-П  - Придумай до нього запитання.
3-П  - Познач олівцем найважливіші місця.
4- П  - Перекажи текст.
5- П  - Переглянь текст повторно.
Категорія: Домашні завдання | Переглядів: 287 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 20.12.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Тренажери | Переглядів: 283 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 12.12.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Тренажери | Переглядів: 342 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 12.12.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Тренажери | Переглядів: 332 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 20.11.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Тренажери | Переглядів: 277 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 20.11.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 538 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 01.10.2016 | Коментарі (0)

 Аеродром,
будь ласка,
ввечері, вдень, взимку,вісімдесяти,влітку, восени,вперед, вранці,вчора,
гардероб,гектар, гвинтівка,
до побачення, держава,дисципліна,
ззаду,
інженер,
кілометр,
ліворуч,
механік, мізинець, мільйон,
назад, напам’ять,
океан,
поп
ереду, посередині, портрет, праворуч, п’ятдесят, п’ятдесяти, п’ятсот,
революція, республіка,
сигнал, сімдесяти,
телеграма, телефон, температура, тепер, терпуг, трамвай, тролейбус,
фанера, фарт
ух, футбол,
цемент,
чернетка,
шеренга, шістнадцять, шістдесяти, шістсот,
щогодини, щоденно, щотижня,
юннат,
ярин
а. (59)
Категорія: Вивчаємо рідну мову | Переглядів: 358 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 22.09.2016 | Коментарі (0)

Адреса, айстра,
Батьківщина, бджола, бігти, брова,
вгору, ведмідь, вікно, Вітчизна, вовк, волосся, вранці, вузький, вухо,
гарячий, глибина,
дерева, джміль, дзвінок, до побачення, долоня, допомагати, дощ, дякую,
жайворонок, жовтий,
заєць, здрастуйте,
йти,
іграшка,
картопля, квасоля, Київ, (до) Києва, кишеня, кукурудза, кращий, кущ,
листя,
майже, менше, метелик, морква, м'який,
нест
и, ножиці,
огірок, овочі,
п
одруга, пізніше, піти, площа, пшениця,
раніше, райдуга,
сьог
одні, сусідній, субота,
танцювати, тиждень, товариш, тихше, 
Україна,
хоробрий,
цибуля,
часник, черевики, червоний, чорний, чоловік,
шия, 
щастя, щока,
яблуко, яблуня. (76)


 
Категорія: Вивчаємо рідну мову | Переглядів: 282 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 22.09.2016 | Коментарі (0)

Алфавіт, 
Батьківщина, 
ведмідь, вересень, вулиця, 
герой, 
диван, диктант, дитина, духмяний, дятел,
жайворонок, 
завдання, заєць, 
календар, килим, 
медаль, метро, 
неділя, 
ознака, 
помилка, понеділок, портфель, предмет, 
середа, 
театр, 
учитель, 
читання, червоний, черговий, черевики, четвер, 
шофер, 
ясен. (35)
         
Категорія: Вивчаємо рідну мову | Переглядів: 953 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 22.09.2016 | Коментарі (0)


Бабуся,
дідусь,
вир
азно, влітку, ворота,
гумка,

ґанок, ґрунт, ґудзик, ґроно,
бджола ,
джміль, дзиґа, дзьоб,

загадка, зозуля,
ім’я,
їжак,
кват
ирка,       
лелека, лінійка, лялька,
новий, олень, олівець,
папір, парасолька, подруга, посередині,
Україна, Київ, українська,
фартух,
цукерка, цукор,
якір. (36)


Червоними літерами виділено наголошений звук !
Категорія: Вивчаємо рідну мову | Переглядів: 3672 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 22.09.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 290 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 08.09.2016 | Коментарі (0)

Розклад уроків

      Понеділок                                        Вівторок

    1. Англійська мова                                              1. Природознавства
    2. Українська мова                                              2. Математика
    3. Літературне читання                                       3. Українська мова
    4. Я у світі                                                           4. Літературне читання
     5. Музика                                                            5. Фізична культура


   Середа                                              Четвер

     1. Літературне читання                                        1. Природознавство                                                     2. Українська мова                                               2. Математика
     3. Математика                                                     3. Основи здоров'я
     4. Трудове навчання                                            4. Образотворче мистецтво
     5. Фізична культура                                              5. Каліграфія/Індивідуальна робота


                                                        П'ятниця

                                                                  1. Англійська мова
                                          2. Українська мова
                                          3. Математика
                                          4. Літературне читання
                                          5. Фізична культура
                                          6. Інформатика




                                 
Категорія: Розклад уроків | Переглядів: 484 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 04.09.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 360 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 19.08.2016 | Коментарі (0)

ТОП-11 небезпечних продуктів для дітей
Date
 
12332-620x412.jpgБагато батьків годують діточок продуктами, які дуже шкідливі для юного організму. До таких заборонених продуктів можна віднести: консерви, шоколадні цукерки, напівфабрикати, майонез, сосиски, глазуровані сирки, ковбасу, тортики, заморожені овочі, льодяники, кетчуп, картопляні чипси і багато інших продуктів. Таку їжу можуть їсти тільки дорослі люди, але й для них це шкідливо. 

Ось список таких продуктів:

1. Картопляні чипси. Вони наповнені смаковими штучними і ароматичними добавками, а також мають багато солі, яка не принесе користі шлунку дитини.

2. Льодяники. Вони є найнебезпечнішим ворогом дитячих зубів. Вони мають властивість повільно розчинятися і надовго залишатися на емалі дитячих зубів, а як ми знаємо, карієс дуже швидко розвивається в солодкій середовищі.

3. Кетчуп. У кетчупі, який ми зазвичай купуємо в супермаркетах, містяться не тільки спеції і томати, як наївно вважають багато батьків, а й сіль, перець, глутамат натрію, модифікований крохмаль, оцет і консерванти.

4. Екзотичні фрукти. При вживанні екзотичних продуктів у малюків може виникнути алергія і нетравлення шлунку. 

5. Солодкі газовані напої. Газовану воду взагалі нікому не можна пити, а тим більше маляткам, хоч вони їх дуже люблять.

6. Майонез. Цей продукт містить багато калорій і погано перетравлюється, в ньому багато штучних добавок, тому не варто давати його дітям. 

7. Морепродукти. Морепродукти, наприклад, червона риба, креветки, мідії, чорна і червона ікра, кальмари, морська капуста, омари і інші мешканці морських вод - це досить сильні алергени, особливо варто звернути увагу на ікру і червону рибу. 

8. Консерви. Це шкідливе харчування для малюків, сюди ж можна віднести і консервовані огірки, помідори, зелений горошок, кукурудзу, квасолю.

9. Сосиски і ковбаса. У сосисках і різних ковбасах містяться важкі жири, які дуже важко переварити (свиняча шкірка, нутряний жир, сало), крім того, в них додають барвники, замінники смаків і ароматизатори. 

10. Напівфабрикати. Мами, коли бачать в магазині готові вареники, котлети і пельмені думають, що це просто знахідка. Адже на приготування не йде багато часу, потрібно тільки зварити, посмажити і нагодувати крихітку. Проте багато батьків навіть не здогадуються, що для маленької дитини ця їжа дуже шкідлива і абсолютно не підходить.

11. Горіхи. Маленькій дитині не можна давати солодкі і солоні горішки, тому вони завдадуть шкоди маленькому організму, а також викличуть появу карієсу. 
Категорія: Цікавинки | Переглядів: 336 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 06.08.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Повчальні фільми | Переглядів: 430 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 26.07.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Повчальні фільми | Переглядів: 395 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 22.07.2016 | Коментарі (0)

Існує безліч винаходів і відкриттів, авторами яких стали діти. Більшість з цих відкриттів вже використовуються в нашому повсякденному житті.

1. Виявляється, що пластилін винайшла школярка — внучка відомого виробника чистячого засобу для шпалер Клео Маквікера. Воно було призначене для очищення шпалер від вугільного пилу. Дівчинка запропонувала використовувати цей засіб для гри. З його складу прибрали чистячий компонент, додали мигдалеве масло і фарбники.

2. Ідея створення хутряних навушників для захисту від холоду належить 15-річному американцеві Честеру Грінвуду, який любив кататися на ковзанах і одночасно слухати музику. 

3. Автор ідеї створення снігохода — 15-річний канадець Джозеф-Арманд Бомбардьер.


4. Шрифт Брайля (рельєфно-точковий тактильний шрифт, призначений для листа і читання незрячими людьми) розробив французький підліток, 15-річний син чоботаря Луї Брайль. Хлопчик був сліпий з 3-річного віку, а за основу свого шрифту узяв «нічний шрифт» капітана артилерії Шарля Барбье, який використовувався військовими того часу для читання донесень в темноті.

5. Іграшкова вантажівка з кузовом, що відкидається, винайшов і навіть запатентував шестирічний Роберт Петч, що намалював дану конструкцію для того, щоб батько зробив йому таку машинку.

6. Ідея створення батута належить 16-річному гімнастові Джорджу Ніссену. 

7. Фруктовий лід - морозиво на паличці - вперше виготовив 11-річний Френк Епперсон.

8. 12-річний Максим Лема зі Львова створив робота, що виконує функції інженерів БТІ. Робот сканує приміщення, заміряє площу і за допомогою радіосигналу передає дані на комп'ютер.

9. 16-річний Вадим Хоміч з Житомира придумав прилад, блокуючий автомобіль з п'яним водієм.

10. 13-річний учень однієї з московських шкіл Дмитро Резников розробив спільно з фахівцями Державного медико-стоматологічного університету унікальну зубну щітку, призначену спеціально для космонавтів, що працюють на орбітальній станції.

11. 13-річна школярка Меллорі Кьювмен з міста манчестера, США, винайшла нові ліки від гикавки. До складу нових ліків увійшли звичайні льодяники, цукор і яблучний оцет. Новинка вже отримала назву «Hiccupops».

12. 10-річна москвичка Анастасія Родіміна стала наймолодшим володарем патенту на власний винахід. Дівчинка винайшла новий спосіб друкарської графіки.

13. 8-річна Аланна Майерс з Данедіна, штат Флоріда, винайшла засіб для безболісного зняття бинтів. До складу продукту входять мило, лавандове масло і вода. На цю ідею дівчинку наштовхнула необхідність зняття бинтів після виписки з лікарні.

14. 10-річна мешканка США Клара Лейзен придумала незвичайне з'єднання азоту, кисню і вуглецю в ході виконання завдання вчителя «Придумай нову молекулу». Саме таке їх взаємне розташування до десятирічного дитяти ніхто ніколи не демонстрував. І, хоча відкриття нової молекули сталося абсолютно випадково, ім'я юної американки стоїть тепер в переліку авторів роботи, опублікованої в науковому журналі.

15. 13-річний Лоренс Рок з Британії заробив 250 тисяч доларів, винайшовши дзвінок, який отримують на свій мобільний телефон господарі будинку в свою відсутність. Лоренс Рок винайшов, по суті, програму, яка зуміла з'єднати sim-карту мобільника господарів і дверний дзвінок. 


http://cikavo-znaty.com/389-vinahodi-yak-pridumali-dti.html
Категорія: Цікавинки | Переглядів: 564 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 18.07.2016 | Коментарі (0)

 

21.03.2016jbaFYYQUJJg
Графічні диктанти для дошкільнят дуже допомагають батькам і педагогам планомірно підготувати дитину до школи і уникнути таких типових труднощів у навчанні, як нерозвиненість орфографічної пильності, непосидючість і неуважність. Регулярні заняття з графічними диктантами розвивають у дитини довільну увагу, просторову уяву, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, посидючість.
Малювання по клітинках – дуже захоплююче і корисне заняття для дітей. Графічні диктанти можуть з успіхом застосовуватися для дітей від 5 до 10 років.
Графічні диктанти розширюють кругозір, збільшують словниковий запас, навчають орієнтуватися в зошиті, знайомлять з різними способами зображення предметів.
Як працювати з графічними диктантами:
Графічний диктант можна виконувати у двох варіантах:
1. Дитині пропонують зразок геометричного малюнка і просять повторити точно такий же малюнок в зошиті в клітинку.
2. Дорослий диктує послідовність дій із зазначенням числа клітинок і їх напрямів (вліво, вправо, вгору, вниз), дитина виконує роботу на слух, а потім порівнює методом накладання своє зображення орнаменту або фігури зі зразком в посібнику.
Підбирайте завдання за принципом «від простого до складного». Починайте з простих диктантів і поступово переходьте до більш складних.
Для занять необхідний зошит у клітинку, простий олівець і гумка, щоб дитина могла завжди виправити неправильну лінію. Для дітей 5 – 6-ти років краще використовувати зошит у велику клітинку (0,8 мм), щоб не перенапружувати зір.
Приклад диктування графічного диктанту: 1 клітинка вправо, 3 клітинки вгору, 2 клітинки вліво, 4 клітинки вниз, 1 клітинка вправо.
Під час занять дуже важливий настрій дитини і доброзичливе ставлення дорослого. Пам’ятайте, що заняття для дитини – не іспит, а гра. Допомагайте малюкові, стежте за тим, щоб він не помилявся. Результат роботи завжди повинен задовольняти дитину, щоб ій знову і знову хотілося малювати по клітинках.
Розпочніть з таких узорів:
grafdikal
6rvU6L2W4XMdomik ... Читати далі »
Категорія: Математична скарбничка | Переглядів: 1631 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 05.07.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 426 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 20.05.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Повчальні фільми | Переглядів: 352 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 01.05.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Повчальні фільми | Переглядів: 433 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 10.04.2016 | Коментарі (0)

Багатьом учням не подобається вчити вірші. Інколи це зумовлено тим, що дитині важко його запам'ятати. Ось основні кроки до подолання цих труднощів:
1 крок
Щоб швидко вивчити вірш, читати його треба вголос. Зробіть це 2-3 рази.
2 крок
При читанні постарайтеся вибудовувати асоціації, уявити ситуацію, показану у вірші. Після цього у вас вже щось відкладеться в голові.
3 крок
Тепер прочитайте вірш ще раз, вже поволі, намагаючись запам'ятати саме слова, тобто їх форму, час і т . д.
4 крок
Перепишіть вірш на папір, це підключить ще один вид пам'яті. Під час переписування також промовляйте його вголос. Не пропускайте цей крок, він дозволить вивчити вірш швидше.
5 крок
З метою спрощення запам'ятовування ви можете розбити кожний окремий стовпчик вірша ще на кілька.
6 крок
Тепер переходимо безпосередньо до процесу заучування.
Вивчайте вірш тільки з тієї папері, на яку переписали його. Прочитайте кілька разів перший рядок, повторіть вголос, не дивлячись на аркуш. Потім прочитайте першу і другу сходинку разом, повторіть вголос. Потім першу, другу і третю ... І так далі. Кожного разу додавайте по рядку. Але зовсім необов'язково вчити вірш повністю таким чином. Можете починати новий "цикл" після кожних 4-8 рядків.
7 крок
Часто трапляється так, що якесь місце у вірші ніяк не піддається, найчастіше це відбувається саме на "стику" циклів. Напишіть на руці шпаргалку зі словом, з якого починається цикл, початок якого ви ніяк не можете запам'ятати.
8 крок
Подібним способом нетренований людина може вивчити до сторінки тексту за одну годину. Але якщо час вас все ж таки не підтискає, почніть заучування перед сном за 2 дні до здачі вірші. Приділіть йому 20 хвилин перед сном у цей день і годину перед сном в наступний. Вночі у людини відбувається переосмислення вивченого, і вірш буде відскакувати від зубів.

                                                      
 
 
Категорія: Домашні завдання | Переглядів: 324 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 18.03.2016 | Коментарі (0)

Формування навичок читання передбачає роботу над підвищенням темпу, виразності, усвідомлення змісту прочитаного. Учитель створює власну добірку завдань, що сприяють підвищенню ефективності роботи в цьому напрямі. Сподіваємось, що матеріали публікації стануть у нагоді всім, хто поповнює методичну скарбничку.
 
Формування життєвої компетенції неможливе без уміння читати, оскільки без цієї чудової навички не може бути ні успішного навчання дитини в школі, ні самостійного пізнання нею світу, ні самовдосконалення.
 
25.11.2014-1-45
 Залежно від розвитку рівня техніки читання всіх, хто читає можна, умовно поділити на три групи:
● ті, що читають «вухами» — бачать, промовляють та слухають себе при читанні. Темп їх читання 150 слів за хвилину;
● ті, що читають «очима» — читають, не промовляючи про себе. Темп їх читання 600—800 слів за хвилину;
● ті, що читають «носом» — тобто використовують при читанні передчуття, зміст окремих слів, абзаців. Темп їх читання 1000 та більше слів за хвилину.
 
25.11.2014-1-46
 Техніку читання, як відомо, складають такі компоненти:
● усвідомлення прочитаного;
● швидкість;
● виразність;
● правильність.
Кожний з цих компонентів спочатку формується, відпрацьовується як уміння і за допомогою вправ поступово підіймається на рівень навички, тобто виконується без зусиль, напів- або й зовсім автоматично і потім застосовується для успішного вивчення інших дисциплін.
 
25.11.2014-1-47
Розглянемо вправи, що сприяють розвитку кожної навички окремо. Хочу наголосити, що ці завдання легко вписуються в структуру уроку читання, їх можна також дати дітям додому для самостійної роботи.
 
Розчитування
  Для того, щоб дитина підготувалася до читання на уроці, змогла одразу швидко та чітко вимовляти слова в тексті, на початку кожного уроку пропоную використовувати таблиці для розчитування.
  Подані в них склади ми читаємо поодинці, групами, колективно. Рухаємося при читанні по рядку або по стовпчику. Можемо відшукати та читати рядки із певною голосною чи приголосною буквою.
 
25.11.2014-1-48
 
Вправи на розвиток мовленнєвого апарату
Дихальна гімнастика
Ця гімнастика сприяє розвитку вміння регулювати своє дихання (не губити закінчення слів, на робити вдих на півслові, не замовкати до кінця речення):
● задути свічку;
● здути пушинку;
● погудіти, наче пароплав;
● зобразити свист вітру;
● зробити язичком рухи маляра, що фарбує стіну;
● продзижчати, наче жук;
● зобразити шум лісу;
● зобразити шум мотору, що працює.
 
Вправа «Подивись і повтори»:
● витягнути губи трубочкою;
● зімкнути губи;
● показати губами букву «О»;
● облизати губи;
● зробити язичком рухи маятника.
 
Вправа «Прочитай по губах»
Мета: чітке артикулювання звуків, щоб інші могли за рухами губ прочитати слово.
Вправа «На одному диханні»
Подані стовпчики слів прочитати на одному диханні.
 
Вправа «Скоромовку скоро скажемо»
Мета: відпрацьовувати навички правильного та швидкого вимовляння найуживаніших слів.

Цінність скоромовок полягає не в смисловому навантаженні, а в такому підборі і розстановці слів, вимова яких вимагає певних зусиль і сприяє виробленню дикції, правильної артикуляції. Також скоромовки збагачують словниковий запас та сприяють підвищенню культури мовлення.

Вимова скоромовок сприймається як весела розвага, тому діти їх люблять: той, хто прагне швиденько розповісти скоромовку, часто потрапляє у смішне становище, «спотикаючись» чи перекручуючи слова. Скоромовки легко засвоюються дітьми й допомагають удосконалювати навички читання.

                Скоромовки
● Ворона проворонила вороненя.
● Пік біля кіп картоплю Прокіп.
● Раз — дрова, два — дрова, три — дрова.
● Розкажу вам про покупки, про покупки, про покупки, про покупочки мої.
● Улас у нас, Панас у вас.
● Через грядку гріб тхір ямку.
● Водовоз віз воду з водопроводу.
● Їла Марина малину.
● Летіла лелека, заклекотіла до лелеченят.
● На возі коза, під возом лоза.
● На річці Лука спіймав рака в рукави.
● Дрова рубали два дроворуби.
● Біжать стежини поміж ожини.
● У бобра добра багато.
● Кричав Архип, Архип охрип,
Не треба Архипу кричати до хрипу.
● Бабин біб розцвів у дощ,
Буде бабі біб у борщ.
● Дзижчить над житом жвавий жук,
Бо жовтий він вдягнув кожух.
● Як місили тісто в місті —
Усе місто стало в тісті.
● Летів горобчик, сів на стовпчик,
Прибіг хлопчик, утік горобчик.
● Жовтий жук купив жилет,
Джемпер, джинси та жакет.
● Босий хлопець сіно косить,
Роса росить ноги босі.
● Семен сіно віз — не довіз:
Лишив сани — узяв віз.
● Пиляв Пилип поліна з лип,
Притупив пилку Пилип.
● Ходить квочка коло кілочка,
Водить діточок коло квіточок.
● Коса косить — бруса просить,
Косар Герасим погострив — клин окосив.
● Був бик тупогуб, тупогубенький бичок.
● Бук бундючивсь перед дубом, тряс над дубом бурим чубом. Дуб пригнув до чуба бука — буде б ... Читати далі »
Категорія: Домашні завдання | Переглядів: 1542 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Тренажери | Переглядів: 308 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 16.02.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 326 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 10.02.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Це треба знати | Переглядів: 408 | Додав: nastya_biliychyk | Дата: 14.01.2016 | Коментарі (0)

1 2 »
Вхід на сайт

Пошук
Цікаві вислови
Календар
tКалендар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
uCoz